kamil şeker
New member
SPD ve Hamburg'daki Yeşiller arasındaki yeni koalisyon anlaşmasının sunulmasından kısa bir süre sonra, devlet parlamentosu başlangıçta başarısız büyük projeler hakkında tartışmak istedi ve daha sonra Elbe Metropolis'in gelecekte şekillendireceği makalenin genel bir ifadesinde sona erdi.
Hamburg için yeni kırmızı-yeşil koalisyon anlaşmasının sunumundan sadece bir saat sonra, vatandaşlar başlangıçta prestij projeleriyle uğraşmalıdır. En azından CDU parlamento grubu önceden böyle kayıt yapmıştı. Ancak, Dünya'nın büyük projelerinin yavaş uygulanması, Elbtower, Köhlbrand Crossing ve A26-ost Perşembe günü marjinal nota geldi, bunun yerine muhalefet, 148 sayfalık bir makale ile genel faturalandırma için şu anki saati kullandı. Bugünün vatandaş toplantısının terapisi. ”
Aşağıdaki bir buçuk saatte, bir kez daha – bir kez daha – bir kez daha – birçok yerde federal hükümet gibi parlamentolarda gerçekleşen refleksleri çözdü: muhalefete karşı hükümet, hükümete muhalefet, karşılıklı iddialar ve değiştirilebilir suçlarla süslenmiş. Eski ve yeni Senato üyeleri ve hükümet kesirlerinin temsilcileri koalisyon anlaşmasını “Almanya'da bir başarı kursunun devamı” olarak övdü, CDU, Left ve AfD taslağı kısım boyunca açıkladı.
Vatandaşların seçimlerinden neredeyse sekiz hafta sonra, SPD ve Yeşiller, Vatandaş toplantısının başlamasından kısa bir süre önce Perşembe günü belediye binasında üçüncü ortak zamanları için taslağı sundular. Sosyal Demokratların bir tarafı konferansı Cumartesi günü sözleşmeye zaten oy vermelidir. Yeşiller Pazartesi akşamı bir eyalet üyelerinin toplantısına davet edildi. Buna göre, 7 Mayıs'ta vatandaşlarda makaleyi ve Peter Tschentscher (SPD) 'nin yeni seçiminde hiçbir şey durmamalıdır. Hamburg'da 2 Mart'ta seçildi. Kayıplara rağmen SPD, muhalefet CDU ve Yeşiller üzerinde açık bir liderlik kazandı.
Bu arada, egemen için bilgi kazanımı – seçmenler – Perşembe günü Senato vatandaşlarındaki tartışmalardan büyük projelerle yönetilebilir. Çünkü şehir devletinin Dünya Evi, Elbtower, Köhlbrand geçişi ve A26-doğu gibi projelerle ilgili bir sorunu olduğu açıktır.
Mantarlar ve bakteriler Üniversite Araştırma Merkezini Gecikme
Bir örnek: Yıllardır, Hamburg Üniversitesi'nin yeni öğretim ve araştırma merkezi olan Dünya'daki Meclis'in tamamlanması ertelendi. Geçen yaz su, yeni binanın bodrumunu yağmurlama sisteminden sular altında bırakmıştı, bu yüzden mantarlar ve bakteriler vergi otoritesine göre yayıldı. Tüm alanın ayrılması ve dekontamine edilmesi gerekiyordu. Yani: 1.900 metrekarelik zemin açıldı ve çıkarıldı. Beton parçalar yaklaşık 100 kap doldurdu. 10.000 metrekarelik beton daha temizlendi ve dezenfekte edildi.
Hamburg Üniversitesi'ndeki iklim araştırması ve yerbililik alanlarının taşınması gereken binanın 2019'da gerçekten tamamlanması gerektiği. İnşaat maliyetleri şimdi 400 milyon avrodan fazladır ve bu nedenle planlandığından iki kat daha yüksektir. Hala açılış tarihi yok.
Muhalefet lideri Dennis Thering (CDU) bundan sonuçlandı ve diğer örneklerden şunları söyledi: “Bu genel olarak Hamburg için kötü.” Şehir genellikle yenilikçi güç ve kozmopolitizm ve “karşılamak” için bilinir. Bununla birlikte, birçok prestij projesinin yönetiminde, Rot-Grün, özellikle Köhlbrand Crossing ve A26-OST Liman Otoyolu gibi altyapı projelerinin uygulanmasında bunun tersini göstermiştir, Senato hırssız hırs ve “istismar öz-yönetmen” de kalır.
Önceki duyurulara göre, Köhlbrandbrücke'nin inşaatı 2042 yılına kadar trafik için açılmalıdır. Yeni çalışma belgesinde, kırmızı-yeşil “artık tamamlama için bir tarih vermedi-planlama hızlanması hakkında çok fazla şey vermedi” diye eleştirdi. Ve ayrıca: “Geleceğin ekonomik güvenliği, tüm hamburgerler için bir trafik politikası, tüm şehirde daha fazla güvenlik ve daha uygun fiyatlı yaşam alanı için inşaat turbotunun ateşlenmesi gibi acil zorluklar – taze fikirler için talep ve açık bir kurs.”
Bununla birlikte, sol kanat politikacı Sudmann, kırmızı-yeşilin sosyal bölünme ile mücadele etmeyi planlamadığından, uygulamaların sayısallaştırma yardımıyla sunulmasını kolaylaştırmak için şikayet ediyor: “Trafik alanında iklim sorununun gizlendiği: A26-OST ve 'Master Plan Park'a bağlılık değerlendirilmeyecek.” Bu bağlamda Sudmann, “yoksulluk” kelimesinin yeni koalisyon anlaşmasında sadece bir kez ortaya çıktığından şikayet etti.
Ve AFD açısından, SPD ve Yeşillerin büyük ölçekli projelerle işlenmesi “ilerleme için bir model değil, planlama ve vergi parası olmadan planlama” dedi.
Kırmızı-yeşil, küresel olarak rahatsız olan tedarik zincirlerini, bir salgın tarafından tetiklenen projelerin gecikmelerinin nedenleri, aynı zamanda yetenekli işçi sıkıntısı ve Ukrayna'daki Rus saldırganlık savaşı nedeniyle yapı malzemelerinde büyük fiyat artışları olarak belirtiyor. Yeşil grup lideri Sina Imhof, “Bu, hareket etmemiz gereken dünya ve şehrimizin geleceğine yatırım yapmamızı engellemiyor.” 2030 yılına gelindiğinde, kırmızı-yeşil, Hanseatic City'nin altyapısı için 30 milyar avro toplamak istedi.
Hamburg için yeni kırmızı-yeşil koalisyon anlaşmasının sunumundan sadece bir saat sonra, vatandaşlar başlangıçta prestij projeleriyle uğraşmalıdır. En azından CDU parlamento grubu önceden böyle kayıt yapmıştı. Ancak, Dünya'nın büyük projelerinin yavaş uygulanması, Elbtower, Köhlbrand Crossing ve A26-ost Perşembe günü marjinal nota geldi, bunun yerine muhalefet, 148 sayfalık bir makale ile genel faturalandırma için şu anki saati kullandı. Bugünün vatandaş toplantısının terapisi. ”
Aşağıdaki bir buçuk saatte, bir kez daha – bir kez daha – bir kez daha – birçok yerde federal hükümet gibi parlamentolarda gerçekleşen refleksleri çözdü: muhalefete karşı hükümet, hükümete muhalefet, karşılıklı iddialar ve değiştirilebilir suçlarla süslenmiş. Eski ve yeni Senato üyeleri ve hükümet kesirlerinin temsilcileri koalisyon anlaşmasını “Almanya'da bir başarı kursunun devamı” olarak övdü, CDU, Left ve AfD taslağı kısım boyunca açıkladı.
Vatandaşların seçimlerinden neredeyse sekiz hafta sonra, SPD ve Yeşiller, Vatandaş toplantısının başlamasından kısa bir süre önce Perşembe günü belediye binasında üçüncü ortak zamanları için taslağı sundular. Sosyal Demokratların bir tarafı konferansı Cumartesi günü sözleşmeye zaten oy vermelidir. Yeşiller Pazartesi akşamı bir eyalet üyelerinin toplantısına davet edildi. Buna göre, 7 Mayıs'ta vatandaşlarda makaleyi ve Peter Tschentscher (SPD) 'nin yeni seçiminde hiçbir şey durmamalıdır. Hamburg'da 2 Mart'ta seçildi. Kayıplara rağmen SPD, muhalefet CDU ve Yeşiller üzerinde açık bir liderlik kazandı.
Bu arada, egemen için bilgi kazanımı – seçmenler – Perşembe günü Senato vatandaşlarındaki tartışmalardan büyük projelerle yönetilebilir. Çünkü şehir devletinin Dünya Evi, Elbtower, Köhlbrand geçişi ve A26-doğu gibi projelerle ilgili bir sorunu olduğu açıktır.
Mantarlar ve bakteriler Üniversite Araştırma Merkezini Gecikme
Bir örnek: Yıllardır, Hamburg Üniversitesi'nin yeni öğretim ve araştırma merkezi olan Dünya'daki Meclis'in tamamlanması ertelendi. Geçen yaz su, yeni binanın bodrumunu yağmurlama sisteminden sular altında bırakmıştı, bu yüzden mantarlar ve bakteriler vergi otoritesine göre yayıldı. Tüm alanın ayrılması ve dekontamine edilmesi gerekiyordu. Yani: 1.900 metrekarelik zemin açıldı ve çıkarıldı. Beton parçalar yaklaşık 100 kap doldurdu. 10.000 metrekarelik beton daha temizlendi ve dezenfekte edildi.
Hamburg Üniversitesi'ndeki iklim araştırması ve yerbililik alanlarının taşınması gereken binanın 2019'da gerçekten tamamlanması gerektiği. İnşaat maliyetleri şimdi 400 milyon avrodan fazladır ve bu nedenle planlandığından iki kat daha yüksektir. Hala açılış tarihi yok.
Muhalefet lideri Dennis Thering (CDU) bundan sonuçlandı ve diğer örneklerden şunları söyledi: “Bu genel olarak Hamburg için kötü.” Şehir genellikle yenilikçi güç ve kozmopolitizm ve “karşılamak” için bilinir. Bununla birlikte, birçok prestij projesinin yönetiminde, Rot-Grün, özellikle Köhlbrand Crossing ve A26-OST Liman Otoyolu gibi altyapı projelerinin uygulanmasında bunun tersini göstermiştir, Senato hırssız hırs ve “istismar öz-yönetmen” de kalır.
Önceki duyurulara göre, Köhlbrandbrücke'nin inşaatı 2042 yılına kadar trafik için açılmalıdır. Yeni çalışma belgesinde, kırmızı-yeşil “artık tamamlama için bir tarih vermedi-planlama hızlanması hakkında çok fazla şey vermedi” diye eleştirdi. Ve ayrıca: “Geleceğin ekonomik güvenliği, tüm hamburgerler için bir trafik politikası, tüm şehirde daha fazla güvenlik ve daha uygun fiyatlı yaşam alanı için inşaat turbotunun ateşlenmesi gibi acil zorluklar – taze fikirler için talep ve açık bir kurs.”
Bununla birlikte, sol kanat politikacı Sudmann, kırmızı-yeşilin sosyal bölünme ile mücadele etmeyi planlamadığından, uygulamaların sayısallaştırma yardımıyla sunulmasını kolaylaştırmak için şikayet ediyor: “Trafik alanında iklim sorununun gizlendiği: A26-OST ve 'Master Plan Park'a bağlılık değerlendirilmeyecek.” Bu bağlamda Sudmann, “yoksulluk” kelimesinin yeni koalisyon anlaşmasında sadece bir kez ortaya çıktığından şikayet etti.
Ve AFD açısından, SPD ve Yeşillerin büyük ölçekli projelerle işlenmesi “ilerleme için bir model değil, planlama ve vergi parası olmadan planlama” dedi.
Kırmızı-yeşil, küresel olarak rahatsız olan tedarik zincirlerini, bir salgın tarafından tetiklenen projelerin gecikmelerinin nedenleri, aynı zamanda yetenekli işçi sıkıntısı ve Ukrayna'daki Rus saldırganlık savaşı nedeniyle yapı malzemelerinde büyük fiyat artışları olarak belirtiyor. Yeşil grup lideri Sina Imhof, “Bu, hareket etmemiz gereken dünya ve şehrimizin geleceğine yatırım yapmamızı engellemiyor.” 2030 yılına gelindiğinde, kırmızı-yeşil, Hanseatic City'nin altyapısı için 30 milyar avro toplamak istedi.