kamil şeker
New member
David West Read'in Max Martin'in hitleriyle yaptığı pop müzikali “& Julia”, tüm zamanların en büyük aşk hikayesine dayanan çalkantılı bir komedidir – William Shakespeare ve eşi Anne Hathaway tarafından Sahne Operettenhaus'unda canlı olarak geliştirilmiştir.
Ölümsüz, doyuma ulaşmış aşk var olabilir mi? Evet elbette. Ancak küçük bir yakalaması var. Bu, İngiliz oyun yazarı William Shakespeare'in ölümsüz trajedisi “Romeo ve Juliet”teki az çok dik tezidir. Bilindiği gibi en büyük aşk hikayesi, bir haftadan kısa bir süre sonra bir mezarlıkta çifte intihar ve ani bir evlilikle sona erer. Yalnızca aşk hayatta kalır. Bu, güzel ve gerçek olduğu kadar korkutucu da ve bize uzaktan, Sahne Operet Evi'nde bir teknisyenin tabutun kapağını bir sonraki duyuruya kadar sıkıca kapatmasına kadar sonsuz yaşamı aşka soluyan “Vampirlerin Dansı”nı hatırlatıyor.
Anne Hathaway ortak yazar olarak yönetecek
Eros ve Thanatos şimdi boş oyun alanında Shakespeare klasiğine dayanan yeni bir buluşmayı kutluyorlar. Çalkantılı müzikal komedi “& Juliet”, neredeyse 14 yaşındaki bu çocuğun mezarda ölü olduğu anlaşılan Romeo'yu gördüğünde kendini bıçaklamamış olsaydı ne olabileceği sorusunu araştırıyor. William Shakespeare muhtemelen bu fikri ortaya atmazdı. Yani Amerikalı yazar David West Read, ölümsüz oyun yazarını Broadway'deki oyunu için sahneye çıkarmakla kalmıyor, aynı zamanda eşi Anne Hathaway'i de (Wilhelmijn Verkaik) yanına alıyor. Julia'nın geleceğine dair kendi vizyonları var ve bunları kocasının son çalışmalarına dahil etmekten hoşlanıyor.
Aşk, kayıp, üzüntü, kendi kimliğine giden yolda duyulan güven ve kendine güven gibi büyük duygular, Max Martin'in hit parçalarıyla müzik kutusu müzikalinde aktarılıyor. Dünyanın en başarılı besteci ve yapımcılarından biri olan İsveçli söz yazarı ve müzik yapımcısının Backstreet Boys, P!nk, Katy Perry, Britney Spears, Justin Timberlake, Bon Jovi, Ariana Grande, Celine Dion için 27 bir numaralı hiti var. , Taylor Swift ve diğerleri yazdı. Müzikalde 29 şarkısı canlı olarak çalınıyor ve söyleniyor. Ve son 30 yılını resepsiyonu olmayan bir mahzende geçirmemiş olan biri her notayı biliyor ama yine de onu yeniden duyuyor.
“Bu Benim Hayatım”dan “Oops! …Yine Yaptım”
“Bu Benim Hayatım” (Bon Jovi), “Böyle İstiyorum” (Backstreet Boys), “Bir Kızı Öptüm” (Kate Perry) ve “Oops! … Yine Yaptım”, “…Baby One More Time” (Britney Spears), Jessie J'den “Domino” veya Demi Lovato'dan “Confident”, ancak sahnedeki büyük parti sadece kesin gibi görünüyor- ateş başarısı. Yönetmen Luke Sheppard ve koreograf Jennifer Weber meşguldü. Parçanın temposu, iki seviyedeki çeşitli dönüş ve dönüşleriyle yüksek ve iki kuşakta yüksek performanslı oyuncular gerektiriyor; her şeyden önce güçlü bir Julia.
Chiara Fuhrmann, harika bir ses, harika şarkı söyleme ve çekici oyunculukla, ikna edici bir çıkışta ileri geri, aşağı yukarı parçalanmış ilk başrolünü oynuyor. Mahzenden ayrıldıktan kısa bir süre sonra sütannesine (güçlü: Jaqueline Braun) ve iki yakın arkadaşı May'e (gecenin keşfi: Bram Thamata) ve April'a (oyundaki ikinci rolünde müzik yıldızı Willemijn Verkaik) güvenir. . Haydi çılgın bir yolculuğa çıkalım: Verona'dan Paris'e, hayatın, daha doğrusu François'nın (olağanüstü istikrarsız: Oliver Edward) partisinin tüm hızıyla devam ettiği yere. Altın kalpli ve oğluna ne yaptığını fark etmeyen babası Lance (komik, sempatik: Pascal Cremer) tarafından baskı görüyor. Çocuk, kendi normatif fikirlerine uymayan cinsel yönelimiyle kendi yoluna gidiyor.
Romeo dirilişini kutluyor
Belli bir Romeo (sevimli derecede acınası: Raphael Groß) yeniden dirilince kafa karışıklığı tamamlanır. Paris, genç ve yaşlılar için umut verici bir geleceğin, aşkların, zorlukların ve sıkıntıların şehri haline gelir. Bazı şarkıların İngilizce orijinali duyulmadan önce Almanca söylenmesi biraz rahatsız edicidir çünkü bu korkuyu uyandırmaktadır. şimdi olabilir, böyle devam edin.
Ama işe yaramıyor. Olay örgüsünün devam etmesi için sözlerin tam olarak anlaşılması gerekmiyorsa, bazı hit parçalar da dokunulmadan kalır. Büyük ölçüde harika bir konser olan gösteriyi, Fuhrmann'ın yanı sıra büyük şarkıcı Willemijn Verkaik de sadece muhteşem sesiyle değil, gerçekleştiriyor. Oyunculuk söz konusu olduğunda, diğerlerini de solgun gösteriyor; sahne eşi William Shakespeare (Andreas Bongart) örneğinde olduğu gibi, arzu edilenden daha solgun görünüyor.
Schmidt Tiyatrosu için ilk kez yarışma
Bongart muhteşem şarkı söylüyor ama bu takımyıldızındaki bir aktör olarak umutsuzca bunalmış durumda. William'ı sızlanan bir kişi ile zehirli, kıskanç bir koyun arasında gidip gelir ve böylece dengeli bir resim bulmacası şansını kaçırır. Bu Shakespeare hiç eğlenceli değil ve aktör Stark Sands'in Broadway'de kanıtladığı gibi bunun nedeni rol değil. Sands ironide, kendini beğenmişlikte ustadır ve zamanlama duygusuna sahiptir.
Oyunculuk düzeyinin yanı sıra, Alman yapımı, Amerikan yapımının düzeyine hiçbir taviz vermeden ulaşıyor – her ne kadar içerik Alman izleyicinin önceki Shakespeare bilgisine göre biraz uyarlanmış olsa da – yani zayıflatılmış. Sonuçta Stage Entertainment, Reeperbahn'daki Schmidt Tiyatrosu ile ilk kez “& Juli” ile müzikal bir komediyle yarışıyor.
Ölümsüz, doyuma ulaşmış aşk var olabilir mi? Evet elbette. Ancak küçük bir yakalaması var. Bu, İngiliz oyun yazarı William Shakespeare'in ölümsüz trajedisi “Romeo ve Juliet”teki az çok dik tezidir. Bilindiği gibi en büyük aşk hikayesi, bir haftadan kısa bir süre sonra bir mezarlıkta çifte intihar ve ani bir evlilikle sona erer. Yalnızca aşk hayatta kalır. Bu, güzel ve gerçek olduğu kadar korkutucu da ve bize uzaktan, Sahne Operet Evi'nde bir teknisyenin tabutun kapağını bir sonraki duyuruya kadar sıkıca kapatmasına kadar sonsuz yaşamı aşka soluyan “Vampirlerin Dansı”nı hatırlatıyor.
Anne Hathaway ortak yazar olarak yönetecek
Eros ve Thanatos şimdi boş oyun alanında Shakespeare klasiğine dayanan yeni bir buluşmayı kutluyorlar. Çalkantılı müzikal komedi “& Juliet”, neredeyse 14 yaşındaki bu çocuğun mezarda ölü olduğu anlaşılan Romeo'yu gördüğünde kendini bıçaklamamış olsaydı ne olabileceği sorusunu araştırıyor. William Shakespeare muhtemelen bu fikri ortaya atmazdı. Yani Amerikalı yazar David West Read, ölümsüz oyun yazarını Broadway'deki oyunu için sahneye çıkarmakla kalmıyor, aynı zamanda eşi Anne Hathaway'i de (Wilhelmijn Verkaik) yanına alıyor. Julia'nın geleceğine dair kendi vizyonları var ve bunları kocasının son çalışmalarına dahil etmekten hoşlanıyor.
Aşk, kayıp, üzüntü, kendi kimliğine giden yolda duyulan güven ve kendine güven gibi büyük duygular, Max Martin'in hit parçalarıyla müzik kutusu müzikalinde aktarılıyor. Dünyanın en başarılı besteci ve yapımcılarından biri olan İsveçli söz yazarı ve müzik yapımcısının Backstreet Boys, P!nk, Katy Perry, Britney Spears, Justin Timberlake, Bon Jovi, Ariana Grande, Celine Dion için 27 bir numaralı hiti var. , Taylor Swift ve diğerleri yazdı. Müzikalde 29 şarkısı canlı olarak çalınıyor ve söyleniyor. Ve son 30 yılını resepsiyonu olmayan bir mahzende geçirmemiş olan biri her notayı biliyor ama yine de onu yeniden duyuyor.
“Bu Benim Hayatım”dan “Oops! …Yine Yaptım”
“Bu Benim Hayatım” (Bon Jovi), “Böyle İstiyorum” (Backstreet Boys), “Bir Kızı Öptüm” (Kate Perry) ve “Oops! … Yine Yaptım”, “…Baby One More Time” (Britney Spears), Jessie J'den “Domino” veya Demi Lovato'dan “Confident”, ancak sahnedeki büyük parti sadece kesin gibi görünüyor- ateş başarısı. Yönetmen Luke Sheppard ve koreograf Jennifer Weber meşguldü. Parçanın temposu, iki seviyedeki çeşitli dönüş ve dönüşleriyle yüksek ve iki kuşakta yüksek performanslı oyuncular gerektiriyor; her şeyden önce güçlü bir Julia.
Chiara Fuhrmann, harika bir ses, harika şarkı söyleme ve çekici oyunculukla, ikna edici bir çıkışta ileri geri, aşağı yukarı parçalanmış ilk başrolünü oynuyor. Mahzenden ayrıldıktan kısa bir süre sonra sütannesine (güçlü: Jaqueline Braun) ve iki yakın arkadaşı May'e (gecenin keşfi: Bram Thamata) ve April'a (oyundaki ikinci rolünde müzik yıldızı Willemijn Verkaik) güvenir. . Haydi çılgın bir yolculuğa çıkalım: Verona'dan Paris'e, hayatın, daha doğrusu François'nın (olağanüstü istikrarsız: Oliver Edward) partisinin tüm hızıyla devam ettiği yere. Altın kalpli ve oğluna ne yaptığını fark etmeyen babası Lance (komik, sempatik: Pascal Cremer) tarafından baskı görüyor. Çocuk, kendi normatif fikirlerine uymayan cinsel yönelimiyle kendi yoluna gidiyor.
Romeo dirilişini kutluyor
Belli bir Romeo (sevimli derecede acınası: Raphael Groß) yeniden dirilince kafa karışıklığı tamamlanır. Paris, genç ve yaşlılar için umut verici bir geleceğin, aşkların, zorlukların ve sıkıntıların şehri haline gelir. Bazı şarkıların İngilizce orijinali duyulmadan önce Almanca söylenmesi biraz rahatsız edicidir çünkü bu korkuyu uyandırmaktadır. şimdi olabilir, böyle devam edin.
Ama işe yaramıyor. Olay örgüsünün devam etmesi için sözlerin tam olarak anlaşılması gerekmiyorsa, bazı hit parçalar da dokunulmadan kalır. Büyük ölçüde harika bir konser olan gösteriyi, Fuhrmann'ın yanı sıra büyük şarkıcı Willemijn Verkaik de sadece muhteşem sesiyle değil, gerçekleştiriyor. Oyunculuk söz konusu olduğunda, diğerlerini de solgun gösteriyor; sahne eşi William Shakespeare (Andreas Bongart) örneğinde olduğu gibi, arzu edilenden daha solgun görünüyor.
Schmidt Tiyatrosu için ilk kez yarışma
Bongart muhteşem şarkı söylüyor ama bu takımyıldızındaki bir aktör olarak umutsuzca bunalmış durumda. William'ı sızlanan bir kişi ile zehirli, kıskanç bir koyun arasında gidip gelir ve böylece dengeli bir resim bulmacası şansını kaçırır. Bu Shakespeare hiç eğlenceli değil ve aktör Stark Sands'in Broadway'de kanıtladığı gibi bunun nedeni rol değil. Sands ironide, kendini beğenmişlikte ustadır ve zamanlama duygusuna sahiptir.
Oyunculuk düzeyinin yanı sıra, Alman yapımı, Amerikan yapımının düzeyine hiçbir taviz vermeden ulaşıyor – her ne kadar içerik Alman izleyicinin önceki Shakespeare bilgisine göre biraz uyarlanmış olsa da – yani zayıflatılmış. Sonuçta Stage Entertainment, Reeperbahn'daki Schmidt Tiyatrosu ile ilk kez “& Juli” ile müzikal bir komediyle yarışıyor.