kamil şeker
New member
Bale patronu Demis Volpi, gelecek sezonda gelecekteki opera direktörü Tobias Kratzer ve önümüzdeki sezon Hamburg Eyalet Operası için belirlenen genel müzik direktörü Omer Meir Wellber ile ilk ortak oyun programını sundu. Opera'nın yeni Triumvirate, eşsiz bir fırsat için yüksek riskler alıyor.
Elbbrücken'in yanındaki bir arazide, Rothenburgsort'taki demiryolu hattının yanındaki gelecekteki bir sanayi bölgesinde, Hamburg Eyalet Operası'nın dar sokaklar, kum dağları ve park yerleri arasındaki yeni, koyu kırmızı bina binası, sanki burada başka bir galaksiden yanlışlıkla iniş yapmış gibi. Şimdi, yedi ay önce halefi John Neumeier olarak göreve başlayan Bale Yönetmeni Demis Volpi'nin ve belirlenen opera direktörü Tobias Kratzer ve Belirlenmiş Genel Müzik Direktörü (GMD) Omer Meir Wellber'in Eylül ayından itibaren birlikte türetileceği ilk ortak oyun planı sunumunun sembolik sahnesi oldu. Opera'nın yeni Triumvirate'in ilk oyun programı, bagajında bilinmeyen eserleri olan yabancı bir galaksiden bir UFO gibi görünüyor.
Meir Wellber deneyi bir program haline getiriyor
Yeni üçlü yeni göreve iddialı bir şekilde yaklaşıyor. Ancak üç program yöneticisinin her biri farklı risk alıyor. Kratzer, oyun planının üçte ikisini repertuardan sadece konuşmalar ve diğer formatlarla çerçevelendiren 19 yapımla donatıyor. Volpi, Neumeier geri alım “Die Möwe” ve üçünü prömiyer yaparak dört Neumeier-Ballette (“Nijinsky”, “Venedik'te Ölüm”, “Fındıkkıran”, “Die Kameliandame”) tamamlıyor. Öte yandan Omer Meir-Wellber, deneyi Filarmoni Devlet Orkestrası'nda bir prensip haline getiriyor.
On Filarmoni konseri olmaya devam etse de, yeni GMD, bir zamanlar besteciler tarafından icat edildikleri formda oynamalarına izin vermez, ancak parçaları çağdaş besteciler veya düzenleyiciler tarafından çok fazla yazma ile birleştirir. Ludwig van Beethoven'ın 3 numaralı piyano konseri, 14 Eylül'de ilk hareketi “Allegro Con Brio” ile Elbphilharmonie'nin büyük salonunda başlıyor ve her zamanki gibi “Rondo, Allegro” ile bitiyor. Bununla birlikte, “Con Gran espressione”, bu vesileyle prömiyeri olan İngiliz piyanist Stephen Hough'un üzerine yazılmada geliyor.
Kratzer daha bilinmeyen operalar tanıtıyor
Deney hiçbir şekilde Meir Wellber'de istisna veya alternatif bir temsil şekli değildir. Önümüzdeki sezonun on Filarmoni konserinin çalışmalarının yaklaşık yarısı kısmen yazılacak, bir konser. Beethoven'dan sonra Max Bruch, Felix Mendelssohn Bartholdy, değiştirilmiş sürümlerde de geliyor. Akademi Konserleri Kent Naganos'un yerini heyecan verici “Mavi Hafta” festivali aldı. 8-13 Ekim tarihleri arasında ilk baskısında, “Her türlü Metamorfoz Yapın: Enstrümanlar sesler, hayvanlara insanlar, tonları soyut ses dünyalarına taklit ediyor.” Ve Vivaldi'nin “Four Seasons” dan Astor Piazolla ile birlikte sekiz kişi.
Tobias Kratzer ayrıca operadaki seyirciye belirli bir merak bekliyor ve sezona 27 Eylül'de robert Schumann'ın laik oraterio “The Cennet ve Peri” ile başlıyor. Bir gün sonra, altı yaşından itibaren çocuklar için bir peri masalı şunları takip ediyor: Iris ter Schiphorst tarafından operada Grimm kardeşlerinden sonra “Gooseemal”, “çocukların da opera bestecileri olduğunu ve hayatta olabileceklerini görüyorlar” diyor.
Üç kişi “Kadınlar ve Ölüm için Sevgi” olur
Michael Glinka'nın oldukça bilinmeyen operası “Ruslan ve Ljudmila” Macar ikilisi Alexandra Szemerédy ve Magdolna Parditka'nın yönünü takip ediyor. Christoph Marthaler, Gustav Mahler'in (15. Janust 2026) kompozisyonlarıyla devlet operasına ve istikrarlı “uniobende” nde, Olga Neuwirth tarafından müziği olan “Monster's Paradise” ve Elfriede Jeline (26 Şubat 2026) tarafından bir Libretto ile bir prömiyeri ile geri döner.
Dmitri Tcherniakow (“Ariadne Auf Naxos”, “Elekra”, “Salome”), “der Freischütz”, Andreas Krigenburg ve “Maria Stuardz”, “Der Freischütz” tarafından ek olarak, 16 Mart'ta “Maria Stuarda”, sadece prömiyeri, “Maria Staarda”, 16 Mart'ta “Maria Stuarda”, “Maria Stuarda” ın sadece prömiyerinde “,” ` Giden yönetmen Georges Delnon.
Alexei Ratmansky tarafından Lewis Caroll'a Bale “Wunderland”
Mozart Works Tasarımı GMD Meir Wellber ve Yönetmen Christrophher Rüfping (15 Mart 2026) ile “Büyük Silence” müzik tiyatrosu projesi, “Stockhausen için: Michael'ın Gezisi” nden önce “15 Mart 2026) istikrarlı çıkıyor. Sezonun sonunda, Kratzer daha sonra bir mamut projesinde üç bir “kadın sevgisi ve ölümü”) bağlanır: Bartók'un “Herzog Blaubarts Burg” ve Zemlinsky'nin “Florentine Trajedisi” tarafından Schumann tarafından “Frauelieben und -leben”. “Il Barbiere di Siviglia” 17 Mayıs 2026'da sezonun sonuna doğru ilerleyecek.
Demis Volpi Düsseldorf Balesi “Vekil Şehirleri” nin yeni versiyonu 7 Aralık'ta yayınlandı. Bunu, Xie Xin, Angelin PreljoCaj, Marcos Morau ve Demis Volpi'nin eserleriyle Bale Akşamı “Geri Yok” izler. Üçüncü büyük bale prömiyeri daha sonra 20 Haziran 2026'da “Wunderland” olacak, Lewis Caroll'un Ukrayna'ya Rus saldırısından sonra Moskova'dan ayrılan ve o zamandan beri ABD'de tekrar çalışıyor.
Schmidt Tiyatrosu ile şüpheli işbirliği
Gerçek bir Snap fikri, devlet operasının planlanmasına neden oldu: Schmidts Tivoli ile işbirliği içinde, Omer Meir Wellber ve Schmidt'in Tivoli'nin müzik direktörü Martin Lingnau, “Peter ve St. Pauli Kurt”. Yazar Axel Brüggemann, Kurt'u, 1980'lerde Kiez'deki Kiez'deki polis merkezindeki Kiez'deki Kiez'deki Kiez'deki beş sipariş cinayetinden sonra, karısı ve kendisini vuran seri katil Werner Pinzner ile ilişkilendirmesine rağmen. Öte yandan Prokofiev'de kurt, genel bir tehlikenin ilişkili olduğu ve cesur bir eylemle kurtarılması gereken hayvanları temsil eder.
Eyalet operasının operasyonu geçen yıl 67,5 milyon avro ile sübvanse edildi ve bu yıl Kültür Otoritesinin bütçesinden 79,9 milyon avro aldı. Artışlar daha yüksek iş ve enerji maliyetlerinden kaynaklanmaktadır. Kültür Senatörü Carsten Brosda yeni makaleleri oyun planı sunumu bağlamında sundu. “Risklere ek olarak her zaman söz vermeyi içeren bir gezide sizinle birlikte gitmeyi dört gözle bekliyor: gerçekten iyi olabilir.” Brosda böylece Meir Wellber tarafından “Risk Yok, Eğlence Yok” tarafından oyun süresi sloganına atıfta bulundu.
Elbbrücken'in yanındaki bir arazide, Rothenburgsort'taki demiryolu hattının yanındaki gelecekteki bir sanayi bölgesinde, Hamburg Eyalet Operası'nın dar sokaklar, kum dağları ve park yerleri arasındaki yeni, koyu kırmızı bina binası, sanki burada başka bir galaksiden yanlışlıkla iniş yapmış gibi. Şimdi, yedi ay önce halefi John Neumeier olarak göreve başlayan Bale Yönetmeni Demis Volpi'nin ve belirlenen opera direktörü Tobias Kratzer ve Belirlenmiş Genel Müzik Direktörü (GMD) Omer Meir Wellber'in Eylül ayından itibaren birlikte türetileceği ilk ortak oyun planı sunumunun sembolik sahnesi oldu. Opera'nın yeni Triumvirate'in ilk oyun programı, bagajında bilinmeyen eserleri olan yabancı bir galaksiden bir UFO gibi görünüyor.
Meir Wellber deneyi bir program haline getiriyor
Yeni üçlü yeni göreve iddialı bir şekilde yaklaşıyor. Ancak üç program yöneticisinin her biri farklı risk alıyor. Kratzer, oyun planının üçte ikisini repertuardan sadece konuşmalar ve diğer formatlarla çerçevelendiren 19 yapımla donatıyor. Volpi, Neumeier geri alım “Die Möwe” ve üçünü prömiyer yaparak dört Neumeier-Ballette (“Nijinsky”, “Venedik'te Ölüm”, “Fındıkkıran”, “Die Kameliandame”) tamamlıyor. Öte yandan Omer Meir-Wellber, deneyi Filarmoni Devlet Orkestrası'nda bir prensip haline getiriyor.
On Filarmoni konseri olmaya devam etse de, yeni GMD, bir zamanlar besteciler tarafından icat edildikleri formda oynamalarına izin vermez, ancak parçaları çağdaş besteciler veya düzenleyiciler tarafından çok fazla yazma ile birleştirir. Ludwig van Beethoven'ın 3 numaralı piyano konseri, 14 Eylül'de ilk hareketi “Allegro Con Brio” ile Elbphilharmonie'nin büyük salonunda başlıyor ve her zamanki gibi “Rondo, Allegro” ile bitiyor. Bununla birlikte, “Con Gran espressione”, bu vesileyle prömiyeri olan İngiliz piyanist Stephen Hough'un üzerine yazılmada geliyor.
Kratzer daha bilinmeyen operalar tanıtıyor
Deney hiçbir şekilde Meir Wellber'de istisna veya alternatif bir temsil şekli değildir. Önümüzdeki sezonun on Filarmoni konserinin çalışmalarının yaklaşık yarısı kısmen yazılacak, bir konser. Beethoven'dan sonra Max Bruch, Felix Mendelssohn Bartholdy, değiştirilmiş sürümlerde de geliyor. Akademi Konserleri Kent Naganos'un yerini heyecan verici “Mavi Hafta” festivali aldı. 8-13 Ekim tarihleri arasında ilk baskısında, “Her türlü Metamorfoz Yapın: Enstrümanlar sesler, hayvanlara insanlar, tonları soyut ses dünyalarına taklit ediyor.” Ve Vivaldi'nin “Four Seasons” dan Astor Piazolla ile birlikte sekiz kişi.
Tobias Kratzer ayrıca operadaki seyirciye belirli bir merak bekliyor ve sezona 27 Eylül'de robert Schumann'ın laik oraterio “The Cennet ve Peri” ile başlıyor. Bir gün sonra, altı yaşından itibaren çocuklar için bir peri masalı şunları takip ediyor: Iris ter Schiphorst tarafından operada Grimm kardeşlerinden sonra “Gooseemal”, “çocukların da opera bestecileri olduğunu ve hayatta olabileceklerini görüyorlar” diyor.
Üç kişi “Kadınlar ve Ölüm için Sevgi” olur
Michael Glinka'nın oldukça bilinmeyen operası “Ruslan ve Ljudmila” Macar ikilisi Alexandra Szemerédy ve Magdolna Parditka'nın yönünü takip ediyor. Christoph Marthaler, Gustav Mahler'in (15. Janust 2026) kompozisyonlarıyla devlet operasına ve istikrarlı “uniobende” nde, Olga Neuwirth tarafından müziği olan “Monster's Paradise” ve Elfriede Jeline (26 Şubat 2026) tarafından bir Libretto ile bir prömiyeri ile geri döner.
Dmitri Tcherniakow (“Ariadne Auf Naxos”, “Elekra”, “Salome”), “der Freischütz”, Andreas Krigenburg ve “Maria Stuardz”, “Der Freischütz” tarafından ek olarak, 16 Mart'ta “Maria Stuarda”, sadece prömiyeri, “Maria Staarda”, 16 Mart'ta “Maria Stuarda”, “Maria Stuarda” ın sadece prömiyerinde “,” ` Giden yönetmen Georges Delnon.
Alexei Ratmansky tarafından Lewis Caroll'a Bale “Wunderland”
Mozart Works Tasarımı GMD Meir Wellber ve Yönetmen Christrophher Rüfping (15 Mart 2026) ile “Büyük Silence” müzik tiyatrosu projesi, “Stockhausen için: Michael'ın Gezisi” nden önce “15 Mart 2026) istikrarlı çıkıyor. Sezonun sonunda, Kratzer daha sonra bir mamut projesinde üç bir “kadın sevgisi ve ölümü”) bağlanır: Bartók'un “Herzog Blaubarts Burg” ve Zemlinsky'nin “Florentine Trajedisi” tarafından Schumann tarafından “Frauelieben und -leben”. “Il Barbiere di Siviglia” 17 Mayıs 2026'da sezonun sonuna doğru ilerleyecek.
Demis Volpi Düsseldorf Balesi “Vekil Şehirleri” nin yeni versiyonu 7 Aralık'ta yayınlandı. Bunu, Xie Xin, Angelin PreljoCaj, Marcos Morau ve Demis Volpi'nin eserleriyle Bale Akşamı “Geri Yok” izler. Üçüncü büyük bale prömiyeri daha sonra 20 Haziran 2026'da “Wunderland” olacak, Lewis Caroll'un Ukrayna'ya Rus saldırısından sonra Moskova'dan ayrılan ve o zamandan beri ABD'de tekrar çalışıyor.
Schmidt Tiyatrosu ile şüpheli işbirliği
Gerçek bir Snap fikri, devlet operasının planlanmasına neden oldu: Schmidts Tivoli ile işbirliği içinde, Omer Meir Wellber ve Schmidt'in Tivoli'nin müzik direktörü Martin Lingnau, “Peter ve St. Pauli Kurt”. Yazar Axel Brüggemann, Kurt'u, 1980'lerde Kiez'deki Kiez'deki polis merkezindeki Kiez'deki Kiez'deki Kiez'deki beş sipariş cinayetinden sonra, karısı ve kendisini vuran seri katil Werner Pinzner ile ilişkilendirmesine rağmen. Öte yandan Prokofiev'de kurt, genel bir tehlikenin ilişkili olduğu ve cesur bir eylemle kurtarılması gereken hayvanları temsil eder.
Eyalet operasının operasyonu geçen yıl 67,5 milyon avro ile sübvanse edildi ve bu yıl Kültür Otoritesinin bütçesinden 79,9 milyon avro aldı. Artışlar daha yüksek iş ve enerji maliyetlerinden kaynaklanmaktadır. Kültür Senatörü Carsten Brosda yeni makaleleri oyun planı sunumu bağlamında sundu. “Risklere ek olarak her zaman söz vermeyi içeren bir gezide sizinle birlikte gitmeyi dört gözle bekliyor: gerçekten iyi olabilir.” Brosda böylece Meir Wellber tarafından “Risk Yok, Eğlence Yok” tarafından oyun süresi sloganına atıfta bulundu.