kamil şeker
New member
Federal hükümetteki SPD ve CDU arasındaki koalisyon müzakereleri Hamburg için çok önemlidir: önemli altyapı projeleri yeniden açıklanmalıdır. Hamburg Pembazg Üyesi Christoph Ploß, CDU için trafik ve inşaat ekibinde müzakere ediyor.
Perşembe günü Berlin'de yeni bir koalisyon müzakereleri başladığında, CDU da CDU için masada oturuyor – en azından önümüzdeki dört yıl boyunca yol konularına geldiğinde. Pempekomento Ulaştırma Komitesi'nde CDU/CSU Parlamento Grubu başkanı Christoph Ploß, bina, kentsel gelişim ve trafik alanlarını müzakere eden Hıristiyan Demokratlar için müzakere heyetinin bir parçasıdır. Ploß, müzakere masasındaki tek Kuzey Alman trafik politikacısıdır.
SPD'nin yanında, Hamburg'un kentsel gelişim senatörü Karen Pein komitede müzakere edecek. Ancak, muhtemelen öncelikle temel konusuna odaklanacak. Orada, Hamburg standardının tanıtımıyla, daha hızlı inşaat ve ülke çapında Hamburg bina düzenlemelerinin yeniden düzenlenmesi ile ilgilenmişti. Hamburg'daki trafik gelişimi alanı şu anda yeşilliklerin elindedir.
Dolayısıyla, 2017'den beri Hamburg CDU için Federal'da bulunan Ploß için büyük umutlar var. Trafik Işığı Koalisyonundaki moladan bu yana, Kuzey için önemli yol konularını takip etmeye devam edebildi veya daha da fazla tanıtılması gerekiyordu. Örneğin, A26-doğu gibi projeler ve limanda yeni bir Köhlbrandbrücke ve A1 otoyolunun yeni bir Norderelbbrücke ile ilgiliydi.
CDU ve SPD bir altyapı paketi yatırmaya ve sokaklara, raylara ve su yollarına 500 milyar avro yatırım yapmaya karar verdiğinden, kuzeyde önemli projelerin gelme şansı harika.
Planlanan paketten gelen para gerçekten altyapıya yatırılırsa, “Almanya'da yeni, acilen ihtiyaç duyulan demiryolu, liman ve otoyol projelerini gerçekleştirmek ve sonunda tekrar ekonomik büyüme yaratmak için harika, tarihi bir fırsattır.” Dedi. İlke, yalnızca genel ekonomik öneme sahip projelerin teşvik edildiğini uygulamalıdır. Diyerek şöyle devam etti: “Fonlar kimsenin ihtiyacı olduğu yeni bölgesel havaalanlarına harcanmamalı.”
Kuzey Alman perspektifinden bakıldığında, Ploß'a göre, “Yeni yüksek hızlı demiryolu Hamburg-Hannover, A20, A26-ost veya Wolfsburg ve Lubeburg arasındaki yeni yapısı, altyapı paketinden Wolfsburg ve Lüburg'un yeni yapısı” sunuluyor. Fonların hızlı bir şekilde kurulabilmesi için “Avrupa ve ulusal düzeyde planlama hukuku reformları da gerekli olacaktır”.
Ploß, yeni altyapı projelerinin planlanmasının genellikle onlarca yıl sürdüğünden şikayet etti çünkü dernekler bundan şikayet etti. “Almanya'da altyapı projelerini daha fazla hızlandırmalıyız.” Bunun için, 39 yaşındaki CDU politikacısına göre, dernek yasasının kısıtlanması Avrupa hukuku reformları ile “esas” dır. Yeni yasama döneminde, Alman Pempettag ayrıca bir son tarih düzenlemesinin getirilmesine, mekansal etki testlerinden feragat edilmesine ve çevre sınavlarının standardizasyonuna karar vermelidir. Ploß: “Bu şekilde planlanan özel fon altyapısından gelen fonlar önümüzdeki birkaç yıl içinde kurulabilir.”
Bund limanlara daha fazla yatırım yapmak zorunda
Hamburg için, yeni bir federal hükümetin limanlara daha yakından bakacağı yaklaşan müzakerelerde acilen gerekli. Diyerek şöyle devam etti: “Alman limanlarının tüm Alman ihracat endüstrisi için önemi göz önüne alındığında, kıyı ülkelerinin limanlar için neredeyse tek mali sorumluluğu zamandan düştü.” Liman altyapısında “federal hükümetin çok daha sembolik katılımı” ile Almanya “önemli kalkınma potansiyeli” dir. Ploß'a göre, Alman limanlarının yeni federal hükümet tarafından sürdürülebilir bir şekilde güçlendirildiğini taahhüt edecek. ”
Perşembe günü Berlin'de yeni bir koalisyon müzakereleri başladığında, CDU da CDU için masada oturuyor – en azından önümüzdeki dört yıl boyunca yol konularına geldiğinde. Pempekomento Ulaştırma Komitesi'nde CDU/CSU Parlamento Grubu başkanı Christoph Ploß, bina, kentsel gelişim ve trafik alanlarını müzakere eden Hıristiyan Demokratlar için müzakere heyetinin bir parçasıdır. Ploß, müzakere masasındaki tek Kuzey Alman trafik politikacısıdır.
SPD'nin yanında, Hamburg'un kentsel gelişim senatörü Karen Pein komitede müzakere edecek. Ancak, muhtemelen öncelikle temel konusuna odaklanacak. Orada, Hamburg standardının tanıtımıyla, daha hızlı inşaat ve ülke çapında Hamburg bina düzenlemelerinin yeniden düzenlenmesi ile ilgilenmişti. Hamburg'daki trafik gelişimi alanı şu anda yeşilliklerin elindedir.
Dolayısıyla, 2017'den beri Hamburg CDU için Federal'da bulunan Ploß için büyük umutlar var. Trafik Işığı Koalisyonundaki moladan bu yana, Kuzey için önemli yol konularını takip etmeye devam edebildi veya daha da fazla tanıtılması gerekiyordu. Örneğin, A26-doğu gibi projeler ve limanda yeni bir Köhlbrandbrücke ve A1 otoyolunun yeni bir Norderelbbrücke ile ilgiliydi.
CDU ve SPD bir altyapı paketi yatırmaya ve sokaklara, raylara ve su yollarına 500 milyar avro yatırım yapmaya karar verdiğinden, kuzeyde önemli projelerin gelme şansı harika.
Planlanan paketten gelen para gerçekten altyapıya yatırılırsa, “Almanya'da yeni, acilen ihtiyaç duyulan demiryolu, liman ve otoyol projelerini gerçekleştirmek ve sonunda tekrar ekonomik büyüme yaratmak için harika, tarihi bir fırsattır.” Dedi. İlke, yalnızca genel ekonomik öneme sahip projelerin teşvik edildiğini uygulamalıdır. Diyerek şöyle devam etti: “Fonlar kimsenin ihtiyacı olduğu yeni bölgesel havaalanlarına harcanmamalı.”
Kuzey Alman perspektifinden bakıldığında, Ploß'a göre, “Yeni yüksek hızlı demiryolu Hamburg-Hannover, A20, A26-ost veya Wolfsburg ve Lubeburg arasındaki yeni yapısı, altyapı paketinden Wolfsburg ve Lüburg'un yeni yapısı” sunuluyor. Fonların hızlı bir şekilde kurulabilmesi için “Avrupa ve ulusal düzeyde planlama hukuku reformları da gerekli olacaktır”.
Ploß, yeni altyapı projelerinin planlanmasının genellikle onlarca yıl sürdüğünden şikayet etti çünkü dernekler bundan şikayet etti. “Almanya'da altyapı projelerini daha fazla hızlandırmalıyız.” Bunun için, 39 yaşındaki CDU politikacısına göre, dernek yasasının kısıtlanması Avrupa hukuku reformları ile “esas” dır. Yeni yasama döneminde, Alman Pempettag ayrıca bir son tarih düzenlemesinin getirilmesine, mekansal etki testlerinden feragat edilmesine ve çevre sınavlarının standardizasyonuna karar vermelidir. Ploß: “Bu şekilde planlanan özel fon altyapısından gelen fonlar önümüzdeki birkaç yıl içinde kurulabilir.”
Bund limanlara daha fazla yatırım yapmak zorunda
Hamburg için, yeni bir federal hükümetin limanlara daha yakından bakacağı yaklaşan müzakerelerde acilen gerekli. Diyerek şöyle devam etti: “Alman limanlarının tüm Alman ihracat endüstrisi için önemi göz önüne alındığında, kıyı ülkelerinin limanlar için neredeyse tek mali sorumluluğu zamandan düştü.” Liman altyapısında “federal hükümetin çok daha sembolik katılımı” ile Almanya “önemli kalkınma potansiyeli” dir. Ploß'a göre, Alman limanlarının yeni federal hükümet tarafından sürdürülebilir bir şekilde güçlendirildiğini taahhüt edecek. ”