kamil şeker
New member
Hamburg CDU, Federal Meclis ve eyalet seçim kampanyalarında ulaşım konusuna ve önemli altyapı projelerine odaklanıyor. Amaç devletin üzerindeki yükü hafifletmek ve hedefe tam anlamıyla ulaşmak için yeni finansman yaklaşımları getirmektir.
Hamburg CDU, Köhlbrand Köprüsü'nün yeni inşaatı gibi büyük altyapı projelerinin finansmanı için özel yatırımcılara güvenmek istiyor. Bu, hafta sonu kapalı bir toplantıda kararlaştırılan, eyalet başkanı Dennis Thering ve Federal Meclis'teki CDU eyalet grubu başkanı Christoph Ploß tarafından hazırlanan bir strateji belgesinde öngörülüyor. Bu amaçla vatandaşlardan ve Federal Meclis'ten temsilciler Cumartesi günü eyalet yönetim kuruluyla bir araya geldi.
Thering ve Ploß, “A26-Ost liman geçişi veya Köhlbrand Köprüsü'nün yeni inşaatı gibi acil ihtiyaç duyulan otoyol projeleri, sözde para eksikliği nedeniyle başarısız olmamalıdır” dedi. Aynı durum A1 üzerindeki Norderel ve Süderel köprülerinin yeni inşası için de geçerli. “Hamburg Senatosu ve federal hükümette, Hamburg metropol bölgesinde özel yatırımcıların yardımıyla altyapı projelerinin uygulanması yönünde bir istek olsaydı, Hamburg, Avrupa'nın en önemli lojistik merkezlerinden biri haline gelebilirdi.”
Özel yatırımcılar geçiş ücreti almalı
Bunun karşılığında, özel yatırımcılar örneğin kamyon geçiş ücreti gelirinden bir pay alabilir veya devlet projesi sponsorlarından devam eden ödemeler alabilir ve bu sponsorlar da denetim ve kontrol haklarını güvence altına alabilir. Bu, inşa edilen altyapının kamu yararına yönelik uzun vadeli amaçlara hizmet etmesini sağlar. Özel şirketler ise gerekli sermayeyi sağlar, ekonomik riski üstlenir ve verimli yapılar sağlar. Ancak diğer ülkelerden farklı olarak Almanya'da altyapıya yönelik kamu-özel ortaklıklarını gerçekleştirmek zordur. Bu nedenle mevcut modellerin daha da geliştirilmesi gerekecektir.
Federal Meclis ve eyalet seçim kampanyası açısından metropol bölgesindeki genel altyapıyı ele alan belge, Hamburg limanının güçlendirilmesinin yanı sıra Hannover'e giden daha verimli bir yüksek hızlı demiryolu hattının güçlendirilmesi ve Hamburg'un genişletilmesi için önlemler alınması çağrısında bulunuyor. yerel toplu taşıma.
Thering, “İyi bağlantılara sahip bölgesel merkezlerin merkezi olmayan bir altyapıyla birbirine bağlandığı 30 dakikalık bir metropol yaratmayı hedefliyoruz” dedi. Bunu başarmak için komşularımızla yakın işbirliği içinde çalışıyoruz ve Hamburg'u Kopenhag, Amsterdam, Berlin ve Avrupa'nın kalbi arasında bir demiryolu merkezi olarak geliştirmek için Fehmarnbelt sabit bağlantısının fırsatını kullanıyoruz.”
Onay işlemleri hızlandırılmalı
CDU, altyapı projelerinin daha hızlı planlanması ve inşa edilmesini sağlamak amacıyla, davaların neden olduğu yıllar süren gecikmeleri ortadan kaldırmak amacıyla son tarih düzenlemeleri getirilmesinden ve toplu dava hakkının kısıtlanmasından yana. İdari ve onay prosedürleri tutarlı bir şekilde dijitalleştirilmeli ve mümkün olduğunda otomatikleştirilmelidir. Thering, “İnşaat izni sürecini hızlandırmak için, çalışanların temel görevlerine konsantre olabilmeleri amacıyla dış hizmet sağlayıcılarını giderek daha fazla dahil edeceğiz” dedi.
hayır/ylau
Hamburg CDU, Köhlbrand Köprüsü'nün yeni inşaatı gibi büyük altyapı projelerinin finansmanı için özel yatırımcılara güvenmek istiyor. Bu, hafta sonu kapalı bir toplantıda kararlaştırılan, eyalet başkanı Dennis Thering ve Federal Meclis'teki CDU eyalet grubu başkanı Christoph Ploß tarafından hazırlanan bir strateji belgesinde öngörülüyor. Bu amaçla vatandaşlardan ve Federal Meclis'ten temsilciler Cumartesi günü eyalet yönetim kuruluyla bir araya geldi.
Thering ve Ploß, “A26-Ost liman geçişi veya Köhlbrand Köprüsü'nün yeni inşaatı gibi acil ihtiyaç duyulan otoyol projeleri, sözde para eksikliği nedeniyle başarısız olmamalıdır” dedi. Aynı durum A1 üzerindeki Norderel ve Süderel köprülerinin yeni inşası için de geçerli. “Hamburg Senatosu ve federal hükümette, Hamburg metropol bölgesinde özel yatırımcıların yardımıyla altyapı projelerinin uygulanması yönünde bir istek olsaydı, Hamburg, Avrupa'nın en önemli lojistik merkezlerinden biri haline gelebilirdi.”
Özel yatırımcılar geçiş ücreti almalı
Bunun karşılığında, özel yatırımcılar örneğin kamyon geçiş ücreti gelirinden bir pay alabilir veya devlet projesi sponsorlarından devam eden ödemeler alabilir ve bu sponsorlar da denetim ve kontrol haklarını güvence altına alabilir. Bu, inşa edilen altyapının kamu yararına yönelik uzun vadeli amaçlara hizmet etmesini sağlar. Özel şirketler ise gerekli sermayeyi sağlar, ekonomik riski üstlenir ve verimli yapılar sağlar. Ancak diğer ülkelerden farklı olarak Almanya'da altyapıya yönelik kamu-özel ortaklıklarını gerçekleştirmek zordur. Bu nedenle mevcut modellerin daha da geliştirilmesi gerekecektir.
Federal Meclis ve eyalet seçim kampanyası açısından metropol bölgesindeki genel altyapıyı ele alan belge, Hamburg limanının güçlendirilmesinin yanı sıra Hannover'e giden daha verimli bir yüksek hızlı demiryolu hattının güçlendirilmesi ve Hamburg'un genişletilmesi için önlemler alınması çağrısında bulunuyor. yerel toplu taşıma.
Thering, “İyi bağlantılara sahip bölgesel merkezlerin merkezi olmayan bir altyapıyla birbirine bağlandığı 30 dakikalık bir metropol yaratmayı hedefliyoruz” dedi. Bunu başarmak için komşularımızla yakın işbirliği içinde çalışıyoruz ve Hamburg'u Kopenhag, Amsterdam, Berlin ve Avrupa'nın kalbi arasında bir demiryolu merkezi olarak geliştirmek için Fehmarnbelt sabit bağlantısının fırsatını kullanıyoruz.”
Onay işlemleri hızlandırılmalı
CDU, altyapı projelerinin daha hızlı planlanması ve inşa edilmesini sağlamak amacıyla, davaların neden olduğu yıllar süren gecikmeleri ortadan kaldırmak amacıyla son tarih düzenlemeleri getirilmesinden ve toplu dava hakkının kısıtlanmasından yana. İdari ve onay prosedürleri tutarlı bir şekilde dijitalleştirilmeli ve mümkün olduğunda otomatikleştirilmelidir. Thering, “İnşaat izni sürecini hızlandırmak için, çalışanların temel görevlerine konsantre olabilmeleri amacıyla dış hizmet sağlayıcılarını giderek daha fazla dahil edeceğiz” dedi.
hayır/ylau